دوشنبه ٠٤ تير ١٣٩٧  |    |  
به پرتال مخابرات استان اردبیل خوش آمدید
 
اخبار > 2010 سامانه پاسخگویی مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران


  چاپ        ارسال به دوست

2010 سامانه پاسخگویی مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سامانه پاسخگویی2010 یا مرکز تماس  متمرکز ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران به صورت 24 ساعته  و حتی در زمان تعطیلات ، پاسخگوی خدمات مورد نیاز مشتریان است.

از قابلیت های ویژه این مرکز، امکان پاسخگویی به تمام مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور به صورت متمرکز و در اسرع وقت است و به صورت میانگین، مشکلات پیش آمده حداکثر تا 4 ساعت پس از اعلام، برطرف می شود.

همچنین، این شبکه قابلیت دارد تا امکان انتخاب زبان فارسی یا انگلیسی، ارائه اطلاعات صورتحساب، اطلاع در خصوص محصولات سرویس ها، تغییر سرویس فعلی، ارتباط با پشتیبانی فنی و اطلاع از وضعیت مکاتبات را در اختیار مشترکان قرار دهد.


٠٩:١٣ - چهارشنبه ٢٢ ارديبهشت ١٣٩٥    /    شماره : ٣٢٢    /    تعداد نمایش : ٦٢٢







 
 
ورود
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
نماد اعتماد
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 2824795
 بازدید امروز : 1183
 کل بازدید : 6863699
 بازدیدکنندگان آنلاين : 6
اوقات شرعی
نظرسنجی
نظرسنجي غير فعال مي باشد
 
كلیه حقوق مادی و معنوی این سـامانه متعلق به مخابرات استان اردبیل می بـاشد
Copyright © 2012 www.ardabil-tci.ir